AI BOT KONTAKT

Nie ważne jak chcą skontaktować się z Wami klienci. Czy jest to SMS czy połączenie na infolinię, nasze boty ze sztuczną inteligencją obsłużą go. Udzielą informacji, odpowiedzą na pytania, przyjmą wniosek, zlecenie, zapytanie. 
24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

Jeśli masz więcej pytań

Gdy nie znajdziesz odpowiedzi na pytania związane z interaktywnymi botami telefonicznymi (SMS - CALL) możesz wysłać nam pytanie.  Odpowiemy niezwłocznie i wyczerpująco, szczególnie, gdy masz nietypowe zastosowanie.

CASE STUDIES

Zastosowania SMS & Voicebotów w poszczególnych branżach.

Ubezpieczenia

W branży ubezpieczeniowej charakterystyczna jest cykliczność i szerokie możliwości cross selling. Przypomnienia i cold calling to główne narzędzia sprzedaży usług. Masowość i skuteczność powiadomień głosowych i SMS zwiększa skuteczność sprzedaży usług.

Kurierzy (KEP).

Obsługa firm kurierskich i spedycyjnych pomaga ograniczać konieczność obsługiwania standardowych zapytań. Tracking, powiadomienia o przesyłkach, zarządzania sytuacjami kryzysowymi (zmian terminu dostarczenia) to główne obszary poprawy jakości obsługi telefonicznej.

Branża grzewcza i OZE

Cross i up selling branży grzewczej i OZE niesie duży potencjał sprzedaży. Cykliczne przeglądy i serwis wymagają kontaktu i stanowią poważne źródło przychodów.
Automatyzacja przypomnień, ustalania terminów, oferowania nowych rozwiązań zwiększa skutecznosć.

SERWIS RTV AGD

Obsługa najczęściej zadawanych pytań i usterek. Automatyczna wysyłka materiałów, tutoriali i instrukcji obsługi odciążą call center i BOK. Szybkość udzielania informacji i przyjmowania zleceń naprawczych zwiększa jakość obsługi.

WHAT MAKES US EFFECTIVE?

Proces wdrożenia

Przygotowanie i wdrożenie jest procesem o indywidualnym przebiegu. Możemy określić podstawowe fazy i zadania.

1

Koncepcja

Najważniejesze jest określenie celów krótko-, długoterminowych oraz etapów ich realizacji

2

Przygotowanie

W przypadku botów zastosowanie ma metoda LEAN oznaczająca ciągłe doskonalenie. dlatego najpierw przygotowujemy kilka podstawowych procesów.

3

Testy i doskonelenie

Następnie testujemy i dodajemy kolejne procesy, intencje, scenariusze. Powtarzamy te procesy do momentu osiągnięcia zamierzonego MVP lub określonego celu.

4

Wdrożenie

Po osiągnięciu MVP lub pierwszego etapu realizacji przystepujemy do wdrożenia. Nastepnie wrazamy do pkt. 3. i monitorując bota udoskonalamy go i rozszerzamy jego funkcjkonalności.

Zapytanie ofertowe

© Copyright 2025 ADVICOS POLAND - All Rights Reserved