Nie ważne jak chcą skontaktować się z Wami klienci. Czy jest to SMS czy połączenie na infolinię, nasze boty ze sztuczną inteligencją obsłużą go. Udzielą informacji, odpowiedzą na pytania, przyjmą wniosek, zlecenie, zapytanie.
24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Gdy nie znajdziesz odpowiedzi na pytania związane z interaktywnymi botami telefonicznymi (SMS - CALL) możesz wysłać nam pytanie. Odpowiemy niezwłocznie i wyczerpująco, szczególnie, gdy masz nietypowe zastosowanie.
W branży ubezpieczeniowej charakterystyczna jest cykliczność i szerokie możliwości cross selling. Przypomnienia i cold calling to główne narzędzia sprzedaży usług. Masowość i skuteczność powiadomień głosowych i SMS zwiększa skuteczność sprzedaży usług.
Obsługa firm kurierskich i spedycyjnych pomaga ograniczać konieczność obsługiwania standardowych zapytań. Tracking, powiadomienia o przesyłkach, zarządzania sytuacjami kryzysowymi (zmian terminu dostarczenia) to główne obszary poprawy jakości obsługi telefonicznej.
Cross i up selling branży grzewczej i OZE niesie duży potencjał sprzedaży. Cykliczne przeglądy i serwis wymagają kontaktu i stanowią poważne źródło przychodów.
Automatyzacja przypomnień, ustalania terminów, oferowania nowych rozwiązań zwiększa skutecznosć.
Obsługa najczęściej zadawanych pytań i usterek. Automatyczna wysyłka materiałów, tutoriali i instrukcji obsługi odciążą call center i BOK. Szybkość udzielania informacji i przyjmowania zleceń naprawczych zwiększa jakość obsługi.
Przygotowanie i wdrożenie jest procesem o indywidualnym przebiegu. Możemy określić podstawowe fazy i zadania.
Najważniejesze jest określenie celów krótko-, długoterminowych oraz etapów ich realizacji
W przypadku botów zastosowanie ma metoda LEAN oznaczająca ciągłe doskonalenie. dlatego najpierw przygotowujemy kilka podstawowych procesów.
Następnie testujemy i dodajemy kolejne procesy, intencje, scenariusze. Powtarzamy te procesy do momentu osiągnięcia zamierzonego MVP lub określonego celu.
Po osiągnięciu MVP lub pierwszego etapu realizacji przystepujemy do wdrożenia. Nastepnie wrazamy do pkt. 3. i monitorując bota udoskonalamy go i rozszerzamy jego funkcjkonalności.