emviPhone callbot.pl

UNIFIED MULTICHANNEL BOT SOLUTION

Boty AI
Voice & SMS

Jeden numer telefonu jako infolinia, voicebot, SMS chatbot.

WHAT WE DO

Tworzymy inteligentne rozwiązania teleinfo

Jesteśmy operatorem telekomunikacyjnym MVNO, który łączy zaawansowane rozwiązania teleinformatyczne z inteligentnymi usługami głosowymi i tekstowymi. Nasza specjalizacja to nowoczesna obsługa klienta i automatyzacja komunikacji – dostępna pod jednym wirtualnym numerem komórkowym.

01

Voicebot / Callbot
(inbound & outbound)

prowadzą naturalne rozmowy z klientami, niezależnie od tego, czy klient dzwoni do Ciebie, czy Ty do niego.

02

SMS-bot
(inbound & outbound) 

inteligentne wiadomości tekstowe obsługujące zapytania, zgłoszenia i kampanie marketingowe.

03

Obsługa leadów formularzowych

monitorujemy skrzynki e-mailowe i automatycznie reagujemy voicebotem lub SMS-botem na zgłoszenia z formularzy (np. kontaktowych).

04

Transkrypcja & Speech Analytics

transkrybujemy rozmowy i analizujemy je pod kątem nastrojów, intencji, słów kluczowych oraz jakości obsługi.

Rozpocznij testowanie!

Podstawą naszego działania jest przygotowanie wersji testowej lub Proof of Concept. Nawet najprostsze rozwiązania koncepcyjne dają już efekty. 

Infolinia z Voice- i SMS-botem

zamiast klasycznego IVR, klient uzyskuje natychmiastową odpowiedź, zarówno głosową, jak i przez SMS.

Kampanie coldcall i SMS

skuteczne inicjowanie kontaktu z klientem: SMS-bot bądź Voicebot jako pierwszy krok, rozmowa głosowa jako follow-up.

Obsługa leadów w CRM

Voicebot automatycznie tworzy klienta i leada w CRM oraz kontaktuje personel z klientem zaraz po zgłoszeniu.

Powiadomienia głosowe i tekstowe 

przypomnienia, statusy, alerty – wszystko zautomatyzowane i wielokanałowe.

Cross-selling i up-selling

automatyzacja ofert dopasowanych do klienta na podstawie historii kontaktu i preferencji.

Masowe akcje marketingowe

Kontaktujemy się w Waszymi klientami i prowadzimy telemarketing.

Bezpłatne konsultacje!

Uważamy, że rozmowa o Waszych potrzebach jest najkrótszą drogą do oceny przydatności naszych rozwiązań dla Waszych potrzeb. 

AI IVR

SPEECH ANALYTICS

NLP

ASR  & TTS

NASZE ROZWIĄZANIA

Użyte technologie

Na naszej platformie teleinformatycznej stosujemy najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu marketingu konwersacji. Dziś w konwersacji właśnie wykorzystujemy sztuczną inteligencję, komunikację tekstową i głosową, rozpoznawanie intencji z kontekstu rozmowy a także analizę mowy. 

NEED HELP?

10 najczęstszych pytań

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duis dignissim dolor in nulla ultrices vitae malesuada.

Callbot obsługuje rozmowy telefoniczne (głosowe) i SMS, a chatbot działa tylko w kanałach tekstowych (np. strony www, komunikatory). Nasze callboty umożliwiają interaktywną rozmowę głosową i SMS-ową na jednym numerze, co znacząco zwiększa dostępność i komfort klientów.

Nie, w naszej usłudze otrzymujesz jeden numer telefonu dla pełnej komunikacji: SMS i połączeń przychodzących oraz wychodzących. Upraszcza to kontakt z Twoją firmą i profesjonalizuje Twój wizerunek.

Jeśli rozmowa z klientem rozpoczęta przez voicebota wymaga potwierdzenia, instrukcji lub dodatkowych danych – bot automatycznie wysyła SMS. Z kolei w odpowiedzi na rozmowę SMS klient może być połączony z konsultantem lub odpowiednim działem.

Tak, nasze callboty i boty SMS można łatwo zintegrować z większością popularnych systemów CRM oraz systemami do zarządzania sprzedażą i obsługą klienta (np. poprzez API lub gotowe konektory).

Tak, dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii NLP (Natural Language Processing) nasze boty potrafią rozumieć różne warianty wypowiedzi klientów oraz inteligentnie kierować rozmową, dostosowując ją do kontekstu.

Głównie wykorzystujemy technologię TTS (Text-to-Speech), która umożliwia generowanie komunikatów głosowych w czasie rzeczywistym. Dysponujemy bogatą biblioteką głosów – zarówno męskich, jak i żeńskich – dostępnych w wielu językach i wariantach stylistycznych.
Na specjalne życzenie klienta możemy zastosować także nagrania lektorskie. Jednak wyłącznie głosy generowane przez TTS pozwalają na prowadzenie dynamicznych, inteligentnych rozmów, bazujących na sztucznej inteligencji i personalizowanych w czasie rzeczywistym.

Oczywiście! Nasze rozwiązanie umożliwia realizację kampanii SMS i kampanii voicebotowych – zarówno informacyjnych, jak i sprzedażowych, w pełni zgodnie z RODO i przepisami dotyczącymi komunikacji marketingowej.

Oferujemy pełną kontrolę nad komunikacją: zarówno SMS, jak i rozmowy telefoniczne są obsługiwane w jednej platformie. Klient nie musi pamiętać wielu numerów, a Twoja firma zyskuje profesjonalną, spójną identyfikację kontaktową.

Nie. Callbot obsługuje głownie powtarzalne procesy (np. potwierdzenia, ankiety, wstępną kwalifikację zapytań). Gdy rozmowa wymaga indywidualnego podejścia, bot automatycznie łączy klienta z konsultantem lub odpowiednim działem.

W większości przypadków możesz uruchomić pierwszego bota w ciągu kilku dni! Oferujemy wsparcie w przygotowaniu scenariuszy oraz konfiguracji, a cały proces jest maksymalnie uproszczony i nie wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej.

Office Address

ADVICOS POLAND sp. z o.o.
87-125 Silno, Polska
ul. Leśna 56
DUNS Numer: 850701142
NIP: 8792707586

Email

biuro@advicos.com

Telefon

+48 739 183 045
+48 22 120 11 11
KONTAKT

Kto pyta nie bładzi!

Jeśli masz pytania, chcesz przetestować nasze rozwiązania i aplikacje napisz do nas.

© Copyright 2025 ADVICOS POLAND - All Rights Reserved